Tunnustus

17.9.2010


Nena antoi minulle tämän tunnustuksen. Kaunis kiitos, tuntuu hyvältä. Tarkoituksena on jakaa tunnustus eteenpäin seitsemälle blogille ja kertoa itsestä seitsemän asiaa.

Nämä seitsemän bloggaria, joille annan tunnustuksen, ovat varmasti saaneet lukuisia samankaltaisia tunnustuksia tätä aiemminkin. Olkoon tämä kuitenkin minun kiitokseni siitä ilosta ja inspiraatiosta, mitä heidän bloginsa ovat minulle antaneet. Kaunis kiitos teille Suki, Minna, Helena, Sitruuna, Sisustuskärpänen, Pauliina, ja Tiinakaisa.

Seitsemän asiaa minusta:
1. Olen aamuisin parhaimmillani, iloinen ja innostunut.
2. Olen ollut hyvin työorientoitunut, enkä olisi uskonut viihtyväni näin hyvin kotona lapsen kanssa.
3. Olen turhan kova kiroilemaan.
4. En luovuta helpolla.
5. En valita vähästä.
6. Varon kateellisia ihmisiä.
7. Olen korviani myöten rakastunut.

6 kommenttia:

  1. Kiitos kovasti, olipa kiva ylläri! En olekaan tainnut täällä blogissasi vielä vierailla, mukavalta näyttää!

    VastaaPoista
  2. KIITOS !

    Allekirjoitan kaikki seitsemän kohtaasi. Kakkosen kanssa on hieman hiipumista. Hyvää viikonlopppua, nyt täytyy lähteä remppahommiin !

    VastaaPoista